Vraag stellen / e-Consult

Als huisartspraktijk Kangangi bieden wij u onderstaande mogelijkheden voor het stellen van een minder dringende vraag.

Er zijn natuurlijk allerlei onderwerpen waarover u een vraag kunt stellen. Om u goed van dienst te kunnen zijn is het voor de huisarts prettig als u uw vraag zo nauwkeurig mogelijk formuleert. Probeert u bij het stellen van uw vraag alvast zoveel mogelijk informatie te geven.


Voor welke vragen?

Niet alle vragen zijn geschikt voor e-Consult. Een e-Consult is bedoeld voor het volgende:

  • Om een korte, eenvoudige vraag te stellen waarop u niet direct antwoord nodig heeft.
  • Om na een spreekuurbezoek nog een vraag te stellen die u tijdens het spreekuur bent vergeten of omdat u iets niet heeft begrepen.
  • Om tijdens een behandeltraject contact te houden met uw huisarts.
  • Om uw huisarts op de hoogte te houden van het resultaat van een behandeling zodat u niet op het spreekuur hoeft te komen.
  • Om advies te vragen tijdens of na afloop van een behandeling.


Wanneer niet?

  • Als u met spoed een antwoord nodig heeft.
  • Als lichamelijk onderzoek nodig is.
  • Als u ingewikkelde vragen of emotionele vragen heeft

Online

Via MijnGezondheid.net kunt u een minder dringende vraag aan uw huisarts stellen.

Hiervoor dient u aangemeld te zijn bij MijnGezondheid.net en kunt u inloggen met uw DigiD met sms of de DigiD-app. Meer weten? Kik hier.

Heeft u al een MijnGezondheid.net account? Log dan hier in.


Telefonisch

U belt de assistente bij voorkeur tussen 10:00 en 11:00 uur en zij zet u op de terugbellijst van de huisarts.

U zult tussen 11:00 en 12:00 uur terug gebeld worden. Mocht dit niet lukken, dan tussen 16:00 en 19:00 uur.

Alle contactgegevens van onze praktijk, waaronder telefoon. email en waarnemers, kunt u vinden op onze contact-pagina.